手痛 今早起床...感覺..右手好痛.. 就連握衛生紙..都成問題... 為辦公室出租何會ㄢㄟ呢 想來想去...只有一個可能...使用過度... 也就是說...固定一買屋個姿勢太久ㄌ... 如..做珠花..握鉗子...一做就做上15小時 騎機車租屋..握機頭使力不當..用我的50小機車載我兒子180公分90公斤開遠路還爬坡..租屋網ㄏㄏ 當然阿...握滑鼠..握太久...也有5..6小時ㄅ..真不乖..老公出婚禮顧問遠門沒人敢管我..又熬夜..早起 本來一早就要去看醫生...奈何..學校人手不婚禮佈置足..不便請假.. 只好熬到晚上7點下班才去看... 醫生..看完..說法與我相同會場佈置... 開了..鬆弛劑..胃藥..止痛藥..並要我多休息及熱敷..看來...我可要常開幕活動常提醒自己.ㄌ..... 


.msgcontent .wsharing ul li { 澎湖民宿text-indent: 0; }



分享

Facebook
Plurk
情趣用品 YAHOO!

arrow
arrow
    全站熱搜

    kf42kfvnvy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()